Uşak Eğitim ve Araştırma hastanesinde gerekleştirilen“İletişim Yöntemleri ve Teknikleri” Eğitiminde konuşan Başhekim Tarık Acar "Hastalarla kurulan doğru ve anlayışlı bir iletişim, tedavi sürecinin en az tıbbi müdahale kadar önemlidir. Bununla birlikte, sağlık çalışanlarımızın kendi aralarındaki iletişimde samimiyet, anlayış ve saygı esas olmalıdır. Amir–personel ilişkilerinde ise açık, net ve güvene dayalı bir iletişim ortamı, kurumsal verimliliği artıracak temel unsurlardandır.” dedi
İletişim yöntemleri ve teknikleri eğitimi hakkında UEAH tarafından yapılan açıklamada
"Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanemiz ve Halk Eğitim Müdürlüğümüz işbirliğiyle, personelimizin mesleki gelişimine katkı sunmak vatandaşlarımıza daha iyi hizmet sağlamak ve iletişim becerilerini daha da güçlendirmek amacıyla anlamlı bir eğitime ev sahipliği yaptı.Düzenlenen “İletişim Yöntemleri ve Teknikleri” konulu eğitim programı, hastanemizin Konferans Salonu’nda başarıyla gerçekleştirildi.
Eğitimi, Halk Eğitim Merkezi’nin deneyimli eğitmenlerinden Öğretmen Gülşah Güden verdi. Katılımcılar, eğitim boyunca etkili iletişim kurma yöntemlerinden empatiye, beden dilinin doğru kullanımından aktif dinleme tekniklerine ve kurum içi sağlıklı iletişim stratejilerine kadar pek çok başlıkta değerli bilgiler edindi.
Başhekimimiz Doç. Dr. Tarık Acar, özellikle sağlık alanında iletişimin hayati bir rol üstlendiğine dikkat çekerek, “Hastalarla kurulan doğru ve anlayışlı bir iletişim, tedavi sürecinin en az tıbbi müdahale kadar önemlidir. Bununla birlikte, sağlık çalışanlarımızın kendi aralarındaki iletişimde samimiyet, anlayış ve saygı esas olmalıdır. Amir–personel ilişkilerinde ise açık, net ve güvene dayalı bir iletişim ortamı, kurumsal verimliliği artıracak temel unsurlardandır.” ifadelerini kullandı.
Bu anlamlı eğitim, kurum kültürümüzün en temel yapı taşlarından biri olan iletişimin gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.
Eğitimlerimiz 05 Ağustos 2025 tarihine kadar her salı ve perşembe günü saat 16:00 ile 17:00 arası Halk Eğitim Müdürlüğü koordinesinde "İletişim Yöntemleri ve Teknikleri" ile ilgili eğitim verilecek olup, eğitim sonucunda başarılı olan katılımcılara sertifika verilecektir." ifadeleri yer aldı
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
UEAH BAŞHEKİMİ TARIK ACAR "DOĞRU İLETİŞİM KURUMSAL VERİMLİLİĞİ ARTTIRIR"
.
Uşak Eğitim ve Araştırma hastanesinde gerekleştirilen“İletişim Yöntemleri ve Teknikleri” Eğitiminde konuşan Başhekim Tarık Acar "Hastalarla kurulan doğru ve anlayışlı bir iletişim, tedavi sürecinin en az tıbbi müdahale kadar önemlidir. Bununla birlikte, sağlık çalışanlarımızın kendi aralarındaki iletişimde samimiyet, anlayış ve saygı esas olmalıdır. Amir–personel ilişkilerinde ise açık, net ve güvene dayalı bir iletişim ortamı, kurumsal verimliliği artıracak temel unsurlardandır.” dedi
İletişim yöntemleri ve teknikleri eğitimi hakkında UEAH tarafından yapılan açıklamada
"Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanemiz ve Halk Eğitim Müdürlüğümüz işbirliğiyle, personelimizin mesleki gelişimine katkı sunmak vatandaşlarımıza daha iyi hizmet sağlamak ve iletişim becerilerini daha da güçlendirmek amacıyla anlamlı bir eğitime ev sahipliği yaptı.Düzenlenen “İletişim Yöntemleri ve Teknikleri” konulu eğitim programı, hastanemizin Konferans Salonu’nda başarıyla gerçekleştirildi.
Eğitimi, Halk Eğitim Merkezi’nin deneyimli eğitmenlerinden Öğretmen Gülşah Güden verdi. Katılımcılar, eğitim boyunca etkili iletişim kurma yöntemlerinden empatiye, beden dilinin doğru kullanımından aktif dinleme tekniklerine ve kurum içi sağlıklı iletişim stratejilerine kadar pek çok başlıkta değerli bilgiler edindi.
Başhekimimiz Doç. Dr. Tarık Acar, özellikle sağlık alanında iletişimin hayati bir rol üstlendiğine dikkat çekerek, “Hastalarla kurulan doğru ve anlayışlı bir iletişim, tedavi sürecinin en az tıbbi müdahale kadar önemlidir. Bununla birlikte, sağlık çalışanlarımızın kendi aralarındaki iletişimde samimiyet, anlayış ve saygı esas olmalıdır. Amir–personel ilişkilerinde ise açık, net ve güvene dayalı bir iletişim ortamı, kurumsal verimliliği artıracak temel unsurlardandır.” ifadelerini kullandı.
Bu anlamlı eğitim, kurum kültürümüzün en temel yapı taşlarından biri olan iletişimin gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.
Eğitimlerimiz 05 Ağustos 2025 tarihine kadar her salı ve perşembe günü saat 16:00 ile 17:00 arası Halk Eğitim Müdürlüğü koordinesinde "İletişim Yöntemleri ve Teknikleri" ile ilgili eğitim verilecek olup, eğitim sonucunda başarılı olan katılımcılara sertifika verilecektir." ifadeleri yer aldı
En Çok Okunan Haberler