Hava Durumu

YENİ VALİMİZ SERDAR KARTAL NE KADAR SAMİMİ?

Yazının Giriş Tarihi: 08.04.2026 22:33
Yazının Güncellenme Tarihi: 08.04.2026 22:48

Bugün Uşak valimiz Serdar Kartal beyin basınla tanışma toplantısına katıldık

Sabah 10.00 da başlayan kahvaltı toplantısında sıcak bir hava vardı

Sayın valimiz salona gelince kahvaltıdan sonra “Tanışalım” dedi.

Tanışmadan sonra sayın vali geldiğinden bu güne kadar çalışmalarının başlıklarından bahsetti

Uşak’ın kurtuluş harbindeki öneminden dolayı

Bu seneki şehrin kurtuluş törenlerini beş gün beş gece gibi değişik etkinliklerle festival havasında kutlamak için bir proje hazırladıklarını

Ve bu proje onayının yeni geldiğini ifade etti

Diğer bir proje olarak “Uşak Şefkat ekibi” kurduklarını ve dezavantajlı grupların sorunlarıyla daha yakından ilgilenmek istediklerini söyledi

Uşak’ın çevre yolu sorunu için milletvekilleriyle Ulaştırma bakanlığına gidildiğini ve çevre yolunda az bir kısmın eksik olduğunu belirtip, bu sene içersinde bitirilmesini beklediklerini ifade etti.

Basın için de özet olarak “ Basınsız demokrasi olmaz” tespiti yaptı

Basın mensuplarının sorularını da cevaplayan Kartal notlarımıza göre son olarak

“Her türlü yapıcı eleştiriye açığız. Bunu da gönülden söylüyoruz” dedi.

Meslek hayatımız boyunca birçok idarecinin çalışmalarına ve sözlerine şahit olduk.

Hepsi eleştiriye açık olduğunu söylemiştir”

Ancak bazıları “eleştiriye açık olmak” konusunda uygulamadaki davranışlarıyla samimi olduğunu ispat ederken

Bazıları da maalesef bu konu da sınıfta kalmıştır

Bunların renkli hikayeleri hafızamızda tazeliğini korumaktadır

Şöyle bir söz var

“Samimiyeti kırk kat beze sarsanız da yine kokusu çıkar, riya da öyledir”

Biz sayın valimizi bugünkü tanışma toplantısında dinlerken bir samimiyet kokusu duyduk

Lakin kaç kat beze sarılı bilmiyoruz

İnşallah sayın valimiz uygulamada da bunu başaranlardan olur

Böylece hem kendilerine hem şehrimize hem de ülkemize faydalı olur

Sayın valimize üstün başarılar diliyoruz

Not; Sayın valimiz toplantıda belli aralıklarla toplanıp sorunları vs. görüşebileceklerini söyledi. Bu da sanki kabul gördü. Bizim bu konudaki görüşümüz ise şu; Biz haberlerimizle ve köşe yazılarıyla sorun, öneri ve eleştirileri zaten dile getiriyoruz. Dile getirilenler hakkında sayın valimiz gerek görürlerse o kişiyle detayları görüşmeleri yeterli olacaktır. Sayın valimizin yazılıp çizilenlere kulak vermesi bu hususta yeterli olur. Bizim bakış açımız bu şekilde.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
Yükleniyor..
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.